Between Heaven & Earth

IndexPortalFAQZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Een kort stukje over me zelf:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Monique
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten: 159
Leeftijd: 43
Registration date: 01-04-08

BerichtOnderwerp: Een kort stukje over me zelf:   di apr 15, 2008 11:10 am

Ik ben een vrouw van 39, ik ben moeder en echtgenote.

Op 4 jarige leeftijd heb ik mijn vader verloren, hij is rond zijn 30 jarige leeftijd om het leven gekomen in een ongeluk.
10 Jaar later heb ik nog een dierbaar persoon verloren mijn broer die nog maar net 22 jaar oud was, in een ongeluk hij is aangereden door iemand die dronken achter het stuur zat, deze man is zich komen aangeven nadat hij al thuis was aangekomen en dit van zijn vrouw toen moest gaan doen, ondertussen was mijn broer al op weg naar een plek waar we hem niet meer kunnen zien of voelen.

Weer 10 jaar later heb ik nog een broer helaas moeten verliezen en weer in een ongeluk rond zijn 30 Jarige leeftijd en dit samen met zijn 7 Jarige zoontje, helaas heb ik die dag alles van kortbij "moeten" mee maken en het heeft heel wat bij me achter gelaten en dit niet alleen op het negatieve zicht maar op een of andere manier heb ik er ook wat positieve dingen van mogen overhouden.
Deze dag heeft zoveel voor me doen veranderen, de beelden en alles wat er nog bij kwam zal ik nooit meer kunnen vergeten.
Ik wil nog niet echt in details gaan en dit ook omdat het zoveel was om zo even tussen neus en lippen op te gaan noemen.

Na die tijd in 1995 ben ik op pad mogen gaan om mij zelf weer te mogen vinden en beter op te bouwen, dit was geen gemakkelijke weg maar nogmaals ik heb er veel van mogen leren en hier ben ik dankbaar voor.
Kort na die periode, ben ik begonnen aan de reis als alleen vlieger en hiermee bedoel ik dat er een punt werd gezet aan de relatie waar ik toen in was.
Het vliegen was ging niet altijd even goed als ik dit zo mag zeggen, ik ging door heel wat dallen in die periode. Maar ook daar ben ik achteraf best goed door heen gekomen, na die periode ben ik mijn huidige man mogen tegenkomen, nooit hadt ik gedacht dat ik zo'n man zou mogen tegen komen.
We hebben samen een prachtig zoontje, ons zoontje is niet op de gemakkelijkste manier op aarde gekomen.

Hij woog dan ook maar 2 pond en was 2 maanden te "vroeg" geboren, het was een van de langste dagen en weken van mijn leven.
Dank God, hebben we er een mooie zoon voor mogen houden en we genieten van hem dag in en dag uit.

Voor een ander half jaar terug ben ik vertrokken uit Europa, voor een aantal jaar. Nu ben ik dus sinds een ander half jaar weer terug en sinds die tijd heb ik mogen leren dat er nog wat oude zeren zaten diep in mij zelf.
Ik heb in mijn verleden maar heel weinig van me zelf weten en durven te delen, maar zoals je ziet is dit nu anders geworden.
Ik weet zelf maar al te goed, dat het niet gemakkelijk is om over je gevoel te praten, dus heb ik het altijd voor me zelf gehouden.
Waarom vraag je dan misschien af? Laat ik eens wat redenen noemen en misschien herken je je zelf daar wel in of misschien ook niet.

Ik luisterde eerder na een ander die het ook nodig had en ik loste het mijne dan wel zelf op.
Ik wist niet goed hoe ik een gevoel wat ik zelf niet begreep, kom uitleggen aan een ander en dan hoe kon ik dit aan een ander uitleggen als ik het zelf niet begreep?
Vaak wist ik ook niet echt aan wie ik mijn verhaal mocht of kon vertellen en dit vondt ik moeilijk dus zweeg ik maar en ging verder met andere dingen.
Hierdoor ben ik me zelf dus helemaal verloren, ik kan zo nog wel even door gaan, maar om eerlijk te zijn wil ik jullie niet in slaap zien vallen. Het komt allemaal wel van zelf "bit by bit", hier op dit forum..

Sinds ik op reis ben naar de persoon in mij, hiermee bedoel ik me zelf dus eigenlijk .

Hoe dan ook sinds die tijd, zijn er nog meer dingen losgekomen en dit is nog steeds gaande en het word steeds sterker en dit is het geen wat er ineens allemaal om me heen gaande is.

Vandaar dus dat ik ook dit forum heb opgezet, lees maar eens verder...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://heavenandearth.heavenforum.com

Een kort stukje over me zelf:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Between Heaven & Earth :: Welkom Lezers :: Wie Ben ik-